Contact
Hoe bereikt u de Posten?
Onze receptie en telefooncentrale zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur en in het weekend van 8.00 tot 16.30 uur. Voor alle algemene vragen kunt u bij hen terecht en zij kunnen u doorverwijzen of doorverbinden met de persoon die u zoekt.
De receptie is te bereiken op telefoonnummer:
053-4 753 753. U kunt natuurlijk ook langskomen, ons adres is De Posten 135 in Enschede.
Het Adviespunt
Voor al uw vragen rondom thuiszorg, verzorging, verpleging, revalidatie, wonen, welzijn en indicaties kunt u contact opnemen met ons
Adviespunt, bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
telefoonnummer:
053 - 4 753 753
email:
adviseur@deposten.nl
Bekijk de webpagina met Veelgestelde vragen & antwoorden >>
Algemene gegevens de Posten
Hoofdlocatie:
de Posten 135
7544 LR Enschede
telefoonnummer:
053 - 4 753 753
email:
info@deposten.nl
Locatie Erve Leppink:
Geessinkbraakweg 27-31
7546 PK Enschede
telefoonnummer:
053 - 4 753 753
email:
info@deposten.nl
Privacygevoelige gegevens versturen naar de Posten
Wilt u privacygevoelige gegevens – zoals bijvoorbeeld een zorgdossier – naar de Posten overdragen? Dan kunt u deze gegevens via de Conversatiestarter van
ZIVVER versturen. De conversatiestarter van ZIVVER is een gesloten systeem. U kunt gebruik maken van de volgende veilige linken:
Helpt u de Posten aan een review op Zorgkaart Nederland?
Zorgkaart Nederland, de website van Patiëntenfederatie Nederland, is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. Hier kunt u uw ervaringen met de zorg delen, waardoor de website zorgvragers informatie biedt om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste past. Voor de Posten en andere zorgaanbieders is ZorgkaartNederland een instrument waarmee we zien wat volgens u goed gaat en wat beter kan. Dus ontvangt u zorg of heeft u recent zorg van de Posten ontvangen dan doet u ons een groot plezier met het achterlaten van een review op www.zorgkaartnederland.nl
Volg de Posten op social media